El proper divendres 12 de desembre a les 19h tindrà lloc a la Biblioteca la presentació del llibre de fotografies, Estels, Ermites i Esglesioles del Montseny. L'acte que es realitza amb el suport de la llibreria Sant Jordi de Tona, comptarà amb la presència del fotògraf palauenc Mariano Pagès i del sacerdot i historiador Antoni Pladevall i Font.

Estels, Ermites i Esglesioles del Montseny és un treball fotogràfic que recull l'arquitectura religiosa del Montseny, fent un recorregut nocturn per 20 municipis entre les comarques que l'integren. La totatilitat de l'obra s'ha realitzat durant la nit, sovint en condicions de foscor  i agafant els temples de petita escala disseminats pel massís i el seu entorn com a protagonistes. El patrimoni (religiós, arquitectònic i cultural) és l’eix del treball, i és representat d’una manera inèdita, amb marcats contrastos de temps, velocitat, foscor i lluminositat.

L'obra es manifesta amb un llibre i amb una exposició de fotografies que es itinerant pels pobles d'arreu del Montseny.

Sobre Mariano Pagès D'Urso

Formació en Arquitectura.  Universitat Nacional de Buenos Aires.
Tècnic Superior en Projectes d'Edificació Civil, Fotògraf autodidàcta i realitzador audiovisual. Professional de l'àmbit educatiu infantil i juvenil.

Obres fotogràfiques:
Fragments. L'empemta dels temps (2006)
Espais i Elemens. El silenci de les ruïnes (2009)
La mirada del sentiment. Retrats de l'11 de Setembre (2012)
Home, Aigua i Territori - Santa Maria de Palautordera (2013)
Estels, Ermites i Esglesioles del Montseny (2014)

www.ermites-montseny.com

Presentació del llibre de fotografia, Estels, Ermites i Esglesioles del Montseny Presentació del llibre de fotografia, Estels, Ermites i Esglesioles del Montseny Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:30 Rating: 5