Obre les seves portes, el Museu de Disseny de Barcelona

Demà dissabte 13 de desembre a les 12h, s'inaugura el Museu del Disseny de Barcelona que romandrà obert fins a les 20h. A partir del diumenge 14 i fins al 31 de gener del 2015, el Museu obrirà les portes de manera gratuïta.

El Museu del Disseny de Barcelona conserva un vast patrimoni -més de 70.000 objectes- producte de la integració de les col·leccions del Museu de les Arts Decoratives, el Museu de Ceràmica, el Museu Tèxtil i d’Indumentària i el Gabinet de les Arts Gràfiques. Un museu consagrat a la cultura de l’objecte, al seu procés de fabricació, al seu ús i difusió, a la seva caducitat estètica i/o funcional i a la seva museïtzació, des de la lectura del segle XXI.

Un espai on hi tindran cabuda exposicions, conferències, tallers, activitats, serveis educatius, publicacions, cursos, etc., i la seva presència a la xarxa, tant de les col·leccions com del Centre de Documentació —més de 20.000 documents entre llibres i arxius especialitzats en les diferents temàtiques—, contribuiran a donar una visió més rica i plural del disseny, i a afavorir la comprensió de la seva influència en les nostres vides.

El Museu del Disseny de Barcelona està ubicat en el nou edifici de la pl. de les Glòries catalanes.
Edifici Disseny Hub Barcelona
Plaça de les Glòries Catalanes, 37-38

Obre les seves portes, el Museu de Disseny de Barcelona Obre les seves portes, el Museu de Disseny de Barcelona Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:30 Rating: 5