Visita d'escriptors a Osona, Care Santos

Després de l'hora del conte que oferirem el 23 d'octubre, la Biblioteca Antoni Pladevall i Font de Taradell tindrà el plaer de comptar a les 8 del vespre amb l'escriptora Care Santos, amb una vetllada literària que va molt més enllà de les lletres. Intervindran Care Santos, autora de la novel·la Desig de xocolata, Premi Ramon Llull 2014, el mestre pastisser i xocolater Quim Capdevila i el xocolater Raül Cegarra, amb una selecció musical de Joan Druguet.

Sobre Desig de xocolata

Desig de xocolata és la història de tres dones unides en el temps per la seva passió per la xocolata. Un recorregut per la història d'aquest plaer exquisit des de la seva arribada a Europa fins a la sofisticació dels nostres dies.

.«–Serà un plaer fabricar-vos una xocolatera que honori aquest llinatge de dones que m'acabeu de dir. I que us faci feliç també a vós, si pot ser. De quin color us agradaria?
–Blanca. El blanc m'asserena.
–La voleu decorada?
–Millor sense ornaments.
–Ja veig que teniu les idees molt clares. Alguna cosa més? Pel que fa a la mida?
–Ni gran ni petita. Que hi càpiguen tres xicres, que són les que prenc cada tarda per berenar.
–Res més fàcil. Serà un plaer servir-vos».

Sobre Care Santos

Care Santos (Mataró, Barcelona, 1970). Va estudiar Dret però des de ben jove va centrar-se en l'escriptura. Va treballar al desaparegut Diari de Barcelona i també a la revista Presència, d'El Punt Diari. Ha col·laborat a Catalunya Ràdio, COMRàdio i BTV. Ha obtingut els premis Gran Angular, Ramon Muntaner i Protagonista Jove amb les seves novel·les adreçades a lectors joves, un terreny en què és una de les autores més llegides del nostre país. Ha estat antòloga d'Un deu. Antologia del nou conte català. A Planeta va publicar fa dos anys la novel·la Habitacions tancades , que ha estat traduïda a tretze idiomes, incloent l'alemany, el francès, el suec, l'italià i l'holandès. Amb Desig de xocolata , ha guanyat el premi Ramon Llull de novel.la 2014.

A la Biblioteca trobaràs

Desig de xocolata / Care Santos. Planeta, 2014
El Millor lloc del món és aquí mateix / Francesc Miralles i Care Santos. Ara Llibres, 2008
Deixa'm acabar!: nou generacions de dones parlen de les seves relacions amb l'altre sexe / Care Santos. Columna, 2004