Els curtmetratges arriben de nou a Manlleu

El 12è Festival de Curtmetratges de Manlleu arriba de nou amb la tardor. Del 22 al 26 d'octubre a l’Espai Rusiñol, la seu de l’entitat del Teatre Centre, s'oferiran la projecció de les obres seleccionades, entre les moltes rebudes, pertanyents a les seccions: Osona, Ficció i Animació. Una mostra que compta amb un jurat format per tres professionals reconegudes del cinema, com la crítica cinematogràfica i professora Violeta Kovacsics, l’actriu osonenca Marina Comas i la directora Mar Coll.

A la Biblioteca trobaràs

Pa negre. Pel·lícula d'Agustí Villaronga; basada en la novel·la d'Emili Teixidor. On participa l'actriu Marina Comas.
Tres días con la familia de la directora Mar Coll.

Els curtmetratges arriben de nou a Manlleu Els curtmetratges arriben de nou a Manlleu Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:30 Rating: 5