Arriba el millor fotoperiodisme internacional amb Visa Pour l'Image

Fins al 14 de setembre els amants del fotoperiodisme tenen una nova cita a Perpinyà, amb la 26a edició del Festival Internacional Visa Pour l'Image. Una mostra que ofereix la selecció dels millors treballs del fotoperiodisme internacional. La mostra permetrà visionar més de trenta exposicions, entre elles el fenomen Maidan d'Ucraïna, les atrocitats comeses a la República Centre africana, la visió dels soldats de la Guerra del Vietnam, les mancances de serveis bàsics que viuen els ciutadans rusos, una presó veneçolana controlada pels mateixos presos o els efectes devastadors del tifó que va arrasar Filipines al 2013.

Arriba el millor fotoperiodisme internacional amb Visa Pour l'Image Arriba el millor fotoperiodisme internacional amb Visa Pour l'Image Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:30 Rating: 5