La botiga Versió Original de Vic, dedicada al lloguer i venda de pel·lícules de cinema d'autor, independent i de diversa procedència, ara també ens apropa el cinema a casa sense necessitat de desplaçar-nos, utilitzant correus i sense penalitzacions, tot a través del seu portal Versió Postal.  Només cal subscriure's a una tarifa, que va dels 10€ mensuals fins als 15€ (sense límit de pel·lícules per mes), per a gaudir del millor cinema independent.

Versió Original - la boutique del cinema, és una botiga de cinema que va obrir al març del 2012 al casc antic de Vic (Carrer dels Dolors, 1), regentada per Anna Rebés i Laura Ojer.

Us recordem que a la Biblioteca de Tona també gaudim d'una bona secció de cinema, on hi tenen cabuda els clàssics, el cinema d'autor i independent i aquell procedent d'altres indrets.

La botiga de cinema de Vic, Versió original, ara també en versió postal. Cinema independent directe a casa La botiga de cinema de Vic, Versió original, ara també en versió postal. Cinema independent directe a casa Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5