Visita d'escriptors a Osona, Empar Moliner

El proper dilluns 16 de juny a les 16h, la Biblioteca Bac de Roda, tancarà la seva cincquena temporada del club de lectura, amb la presència de l'escriptora i periodista Empar Moliner, que parlarà sobre la seva novel·la La col·laboradora. Una trobada que es realitza gràcies al suport de la Institució de les Lletres Catalana.

Empar Moliner

Empar Moliner va néixer l'any 1966 a Santa Eulàlia de Ronçana. En els seus inicis va ser actriu de teatre i cabaret. Després, va encaminar la seva trajectòria professional cap al periodisme, activitat que continua portant a terme en l'actualitat. Empar Moliner ha aparegut regularment a programes de ràdio i de televisió: Minoria Absoluta a RAC 1, El Matí de Catalunya Ràdio, i també com a contertuliana d'Els matins de TV3, entre d’altres. Ha escrit articles d'opinió a diaris com ara Avui, Ara o El País. La seva literatura es caracteritza pel sentit de l'humor i per una visió crítica de la societat contemporània i les seves contradiccions.

A la Biblioteca trobaràs

Busco senyor per amistat i el que sorgeixi / Empar Moliner. Quaderns Crema, 2005
Desitja guardar els canvis? / Empar Moliner. Quaderns Crema, 2006
Feli, esthéticienne / Empar Moliner. Destino, 2000