Dret a llegir en llibre digital

Fa temps que alguns dels que ens visiteu ens heu demanat si disposàvem de llibres electrònics. Si bé de moment no podem oferir aquest servei, aprofitem per a donar a conèixer la campanya d'EBLIDA, una associació independent formada per biblioteques i associacions d'informació, documentació i arxiu europees, que proposa que les biblioteques puguin proporcionar les darreres novetats publicades en format electrònic als seus usuaris, tal i com fan amb els llibres impresos, que puguin comprar els llibres electrònics a preus justos, d’acord amb els costos de producció i distribució i amb condicions raonables, i que els autor rebin remuneració pel préstec dels seus llibres electrònics.

La campanya que pretén fer arribar la proposta a la Comissió i al Parlament d’Europa  per forçar l’aprovació d’una Directiva Europea de Propietat Intel·lectual d’acord amb les necessitats de les biblioteques, necessita del suport de la ciutadania, per això demanen que aquells que compartiu el seu objectiu, signeu una petició electrònica a la plataforma Change.org.

Dret a llegir en llibre digital Dret a llegir en llibre digital Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5