Descobreix els racons de la novel·la Confidències d'una reina de Teresa Sagrera

Higini Herrero i l'escriptora i mestra Teresa Sagrera, protagonista del darrer Club de lectura realitzat a la Biblioteca, et permetran descobrir a través d'una visita guiada els racons de Sant Pere de Vilamajor que apareixen a la novel·la Confidències d'una reina, finalista del Premi Néstor Luján de novel·la històrica.

Aquesta ruta pels indrets de la història de Peronella d'Aragó és totalment gratuïta i no requereix d'inscripció per participar-hi. El diumenge 15 de juny a les 17h no et perdis aquest recorregut d'una hora i mitja aproximada, de la mà de la seva autora.
Descobreix els racons de la novel·la Confidències d'una reina de Teresa Sagrera Descobreix els racons de la novel·la Confidències d'una reina de Teresa Sagrera Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5