Torna el Festival Circ Cric, del 5 d'abril al 13 de juliol

Arriba la quarta edició del Festival Circ Cric amb un ampli ventall d'activitats i artistes. Del 5 d'abril al 13 de juliol les carpes del circ a Sant Esteve de Palautordera oferiran a tots els públics i especialment al familiar, circ, música i altres arts escèniques. D'entre elles destaquem la presentació del nou espectacle de Tortell Poltrona i el Circ Cric, 'Bemoll Sostingut', una fusió de música, poesia i pallassos que l'any 2013 va ser guardonat amb el Premio Nacional de Circo.

Moltes de les propostes es presentaran dins de les dues Fires d'Espectacles i activitats de Circ que el festival organitza els diumenges 13 d'abril (Dia Mundial del Circ) i el 15 de juny. Aquestes jornades permeten combinar activitats diverses relacionades amb el circ, des d'espectacles, passant per tallers fins a degustacions gastronòmiques o passejades pel Parc Natural del Montseny.

Torna el Festival Circ Cric, del 5 d'abril al 13 de juliol Torna el Festival Circ Cric, del 5 d'abril al 13 de juliol Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5