Visita d'escriptors a Osona, Genís Sinca

El dilluns 17 de març a les 19.30h, la Biblioteca Lluís Millet i Pagès d'Aiguafreda comptarà amb la visita de l'escriptor Genís Sinca, que parlarà sobre el seu llibre La providència es diu Paco, una biografia de Francesc Candel, que reuneix les trobades que Genís Sinca va mantenir amb el popular novel·lista, a partir d’una primera entrevista realitzada l’any 2001. Un llibre que recull la cosmovisió de l'escriptor de la Zona Franca, on reflexiona sobre els temes més punyents de l’actualitat social i política, des de la immigració fins el trist final de la literatura de combat.

Sobre Genís Sinca

Genís Sinca Algué (Manresa, 1970), llicenciat en Ciències de la Informació a la UAB, es va forjar en l’ofici d’escriure a través de diverses feines i activitats, sobretot com a periodista freelance en llargues experiències autodidactes a l’estranger, al Diari d’Andorra, i també com a corresponsal a Itàlia pel diari Avui i COMRàdio. Ha exercit de professor d’italià i d’anglès, de crític literari, i també articulista i reporter en diaris com Avui, La Vanguardia i El País. Ha treballat en el programa Afers Exteriors de Miquel Calzada (Mikimoto) i a diverses agències de publicitat i màrqueting, com a executiu de comptes.

Genís Sinca ha publicat biografies inèdites de grans personatges catalans del món de la medicina, la cultura i la política catalana i la novel·la Una família exemplar, guardonada amb el Premi Josep Pla 2013.

A la Biblioteca trobaràs

Una Família exemplar / Genís Sinca. Destino, 2013
Havaneres: imatges, història i tradicions de la cançó marinera / Genís Sinca. Columna, 2005
Visita d'escriptors a Osona, Genís Sinca Visita d'escriptors a Osona, Genís Sinca Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5