Avui publiquem les imatges de la primera activitat dels Laboratoris familiars. En aquesta ocasió l'il·lustrador Sergi Portela ens va aproximar a l'autor Jimmy Liao i a la seva obra, La nit estrellada, explicant-nos el conte i donant les bases per a explicar la nostra pròpia història a través de la reproducció de la portada del llibre, utilitzant la mateixa tècnica que l'autor. Aquesta primera experiència s'ha transformat en un mural que estarà exposat a la Biblioteca fins al 6 d'abril.

Recordem a tots els participants o possibles participants, que si volen estar informats de properes activitats de Laboratoris familiars es dirigeixin a la Biblioteca a través del correu electrònic, es subscriguin al bloc o vinguin presencialment a la Biblioteca.

Laboratoris familiars en imatges, Jimmy Liao i la nit estrellada amb Sergi Portela Laboratoris familiars en imatges, Jimmy Liao i la nit estrellada amb Sergi Portela Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5