El graffiti contra la sida de Keith Haring de nou a Barcelona, 25 anys després

Farà 25 anys que l'artista urbà Keith Haring va pintar al Raval de Barcelona, a la plaça Salvador Segui, un mural per la lluita contra la sida. Pocs mesos després moria als 31 anys, víctima d'una malaltia associada a aquesta enfermetat.

El seu graffiti va desaparèixer al 1992 amb les olimpíades, però el proper 27 de febrer tornarà als carrers de Barcelona als voltants del Museu d'Art Contemporani de Barcelona (Macba) i el CCCB, gràcies a que abans de derrocar el mur on va ser pintat originalment van treure un calc a grandària real de l'obra i el van dipositar al Macba junt amb una autorització de la Fundació Haring per reproduir-ho, fundació destinada a la lluita contra el sida i la defensa de nens.

Crònica sobre el graffiti de Keith Haring al 1989. Manuel Diaz Prieto. La Vanguardia.
Pàgina oficial de Keith Haring a Artsy, on podràs accedir a una part de la seva obra a través d'imatges.
El graffiti contra la sida de Keith Haring de nou a Barcelona, 25 anys després El graffiti contra la sida de Keith Haring de nou a Barcelona, 25 anys després Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5