Les emocions de l'artista tonenc Manolo Gómez

Del 17 de gener al 9 de març del 2014 el Museu de l'Art de la Pell acollirà l'exposició temporal Des de la proximitat. Les emocions com a matèria, de Manolo Gomez (Tona, 1956), una mostra on a la pintura se sumen molts més materials (fotografies, elements propers, gargots...) i on l'espai expositiu es sotmet també a intervenció amb l'aportació, a petició de l'artista, d'altres creadors com: Aina Roca, Xavier Déu, Toni Casassas i Jordi Canudas.

Aquesta exposició està organitzada conjuntament per EXARTVIC (Associació d'exalumnes i exprofessors de l'Escola d'Art i Superior de disseny de Vic), l'Escola d'Art i el mateix MAP.

Horaris de l’exposició
De dimarts a divendres de 10 a 13 i de 16 a 19h.
Dissabtes, diumenges i festius d'11 a 14h.

Les emocions de l'artista tonenc Manolo Gómez Les emocions de l'artista tonenc Manolo Gómez Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5