Els Reis d'Orient deixen cartes a la Biblioteca

Els Reis d'Orient ens han deixat algunes de les seves cartes a la bústia de la Biblioteca. Dins del sobre que les contenia hi havia un paper amb unes paraules escrites a mà: "ens agradaria que féssiu arribar aquestes cartes a tots els infants que us visitin i vulguin un llibre com a regal, per aquest Nadal". Així que complint els desitjos dels Reis d'Orient us animem a que passeu per la Biblioteca a recollir-la i omplir-la. Que sigueu feliços, per Reis i sempre!

I per Nadal descarrega't el calendari del 2014 des del portal Gènius i no et perdis les activitats que han preparat des de la Biblioteca Virtual.

Visualitzador de video flash no instal.lat
Els Reis d'Orient deixen cartes a la Biblioteca Els Reis d'Orient deixen cartes a la Biblioteca Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5