Els llibres que més us agraden

Per Nadal recollim aquelles lectures que més us han agradat i que d'una o altra manera ens ho heu fet saber. Sigui a través dels vostres comentaris directes o opinant a través de la butlleta que inserim a les novel·les. Gràcies per fer-nos partícips de les vostres preferències lectores.

Al clicar sobre la imatge accedireu al recull de Pinterest, que aglutina les vostres opinions en forma de portada de llibres. Una guía de recomanacions feta pels nostres propis lectors que anirem ampliant al llarg del temps.

Follow Biblioteca Tona's board Els llibres que més us agraden // ficció on Pinterest.
Els llibres que més us agraden Els llibres que més us agraden Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5