135 obres del Museu Episcopal de Vic a Google Art Project

El Museu Episcopal de Vic (MEV), un cels centres més importants en art romànic i gòtic, és el segon museu de Catalunya que exhibeix digitalment una part de la seva obra a Google Art Project, una forma d'obrir-se a usuaris d'arreu del món i de veure les obres en alta resolució. Podreu apropar-vos al detall davant el Davallament d’Erill la Vall, El Baldaquí de Ribes o els retaules gòtics de Bernat Saulet i Ramon de Mur, entre molts d'altres.

Google Cultural Institute, en el marc del seu Art Project, pretén reunir totes les expressions artístiques (pintura, escultura, fotografia i dibuix) en una plataforma en línia amb l'objectiu de fer accessible el patrimoni artístic i cultural a les persones de tot el món.
135 obres del Museu Episcopal de Vic a Google Art Project 135 obres del Museu Episcopal de Vic a Google Art Project Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5