Lletra Menuda lliura els diplomes als seus infants

El proper 28 de novembre a les 18h a la Sala La Canal  es lliuraran els diplomes de Lletra Menuda als infants que aquest 2012 han complert els 3 anys. Des de la Biblioteca, la regidoria de Benestar Social i Sanitat, l'escola bressol Pa amb xocolata i el CAP Tona, us donem les gràcies per aquest temps compartit amb els contes i amb nosaltres.

L'acte comptarà amb parlaments de la regidora de Benestar Social i Sanitat, Rosa Planesas, el reconeixement a les voluntàries del casal d'avis de Tona, per l'elaboració de les motxilles Tastalletres, el lliurament de diplomes i l'explicació d'un conte per part d'Elena Tomas i Anna Prat.

Aquesta festa de la lectura amb els més petits tindrà un final molt dolç.

Lletra Menuda lliura els diplomes als seus infants Lletra Menuda lliura els diplomes als seus infants Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5