Arriba la Setmana del Llibre en Català

Del divendres 6 al diumenge 15 de setembre de 2013, l'esplanada de la Catedral de Barcelona esdevindrà la “Ciutat de la Lectura”, per a donar a conèixer al gran públic tant els clàssics literaris com els nous valors de la narrativa catalana. En aquesta 31a edició, podràs gaudir d'àpats amb autors i itineraris literaris, de tertúlies, de lectures en veu alta, espectacles, d'una programació familiar, de la possibilitat de recuperar antics fons editorials i descobrir editorials i llibreries… Cada plaça comptarà amb un escenari, on tindran lloc presentacions, debats, lectures i concerts i també espais amables de joc i descans.
Una setmana literària que no et pots perdre.

La Setmana del Llibre en Català
Premi trajectòria 2013, Pep Albanell
Itineraris literaris i àpats amb autors
Llistat expositors (editorials, llibreries...)