Festival Acústica, gaudeix de la música al estiu

Del 28 d'agost a l'1 de setembre la capital de l'Alt Empordà, Figueres, esdevé epicentre de la música en directe amb el Festival Acúsitca. Aquesta edició comptarà amb la presència dels grups osonencs Els Catarres i Joana Serrat, així com una gran representació de la música feta en català.

Dins de la seva programació podreu gaudir de la presentació del nou disc de Paco Ibáñez, "Paco Ibáñez canta a los poetas latinoamericanos", a l'única actuació que oferirà aquest estiu a Catalunya. Un viatge per la història de la literatura en castellà, en un concert basat en antologies musicades de la poesia espanyola i Iberoamericana des del s. XIII fins l'actualitat. Aquest disc el podeu trobar a la Biblioteca així com poemes de Pablo Neruda, César Vallejo o Rubén Darío.

El festival compta amb l'Acustiqueta, una programació del festival dedicada a les famílies.

Festival Acústica, gaudeix de la música al estiu Festival Acústica, gaudeix de la música al estiu Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5