Regalem paraules pels nostres 20 anys

Avui i durant tota la setmana celebrem els 20 anys de la Biblioteca. Volem que aquest aniversari vagi molt més enllà d'aquests cinc dies així que des d'avui i fins al proper 8 de juliol de 2014, regalarem mensualment paraules: un fragment, una frase, un vers... d'autors que podeu trobar a la Biblioteca.

Inaugurem  aquesta secció amb la bibliotecària, escriptora i poetessa Joana Raspall que recentment ha complert els 100 anys:

El mal humor

Guardo tancats en un cofre de plata
tots els somriures que trobo pel món.
Si el malhumor m'ataqués algun dia
i els necessito, ja sabré on són.

A la Biblioteca trobaràs

Bon dia, poesia! / Joana Raspall. Barcelona: Baula, 2000
La Corona de l'àliga / Joana Raspall. Vilafranca del Penedès: Vilatana, 1998
Degotall de poemes / Joana Raspall. Barcelona: La Galera, 1997
Diccionari d'homònims i parònims / Joana Raspall i Juanola, Joan Martí i Castell. Barcelona: Barcanova, 1988
Diccionari de locucions i de frases fetes / Joana Raspall i Juanola, Joan Martí i Castell. Barcelona: Edicions 62, 1994
Escaleta al vent  poemes / Joana Raspall. Barcelona: La Galera, 2002
Pinzellades en vers / Joana Raspall. Barcelona: Baula, 1998
Serpentines de versos / Joana Raspall. Barcelona: Abadia de Montserrat, 2003
La Trampa de la "Urbanització K" / Joana Raspall. Barcelona: Baula, 2000
Versos amics / Joana Raspall. Barcelona: Abadia de Montserrat, 1998

Regalem paraules pels nostres 20 anys Regalem paraules pels nostres 20 anys Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5

1. Moltíssimes felicitats pel vostre 20 aniversari.
    També cal que ens felicitem tots aquells que en un moment o altre de tots aquest anys, hem tingut el goig de gaudir i compartir emocions ben especials amb altres lectors i sobretot amb vosaltres, amics bibliotecaris.
    Una abraçada.
    Maria Bassas.

ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies, Maria, per compartir amb nosaltres moltes trobades literàries.
    Una fortíssima abraçada.
    Estem a punt d'iniciar els actes.

ResponElimina