Visita d'escriptors a Osona, Blanca Busquets

El proper 4 de juliol a les 19h, l'escriptora Blanca Busquets visitarà la Biblioteca de Roda de Ter.
Els interessats en assistir-hi que no disposin de transport poden dirigir-se a la Biblioteca de Tona, de moment disposem de quatre places lliures.

Sobre Blanca Busquets

Va néixer a Barcelona el 1961. De petita, va viure a Pamplona on va anar a una escola francesa, és per

això que va aprendre a llegir i parlar el francès abans que el castellà. L’any 72 va tornar a Catalunya. Paral·lelament als estudis de l’escola, va completar la seva formació amb la dansa clàssica –va ballar fins als vinti-cinc anys- i va estudiar música -solfeig, piano i harmonia-. A més, va formar part de diversos cors i va tocar durant deu anys a l’orquestra Joventut Percussionista de Catalunya. També va fer incursions en el món del teatre. Malgrat totes aquetes aficions artístiques, el que realment ha omplert la vida de la Blanca ha estat l’escriptura. Als nou anys, va dir que volia ser escriptora i, als dotze, va escriure el seu primer conte i va guanyar el seu primer premi per a adults amb una narració escrita quan només tenia disset anys. Com a periodista treballa des del 1986 a les emissores de Catalunya Ràdio. Hi ha realitzat diversos programes com El Club de la bona Lletra i Lletres d'Or. També ha treballat de redactora a Televisió de Catalunya durant set anys. I escriu articles per al Nació Digital i Osona.com. A més, és l’autora de diversos guions de ficció emesos per Catalunya Ràdio.

Visita d'escriptors a Osona, Blanca Busquets Visita d'escriptors a Osona, Blanca Busquets Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5