Quin llibre regalo per Sant Jordi?

Des de la Biblioteca us oferim recomanacions literàries a través d'una selecció d'enllaços de reconeguts diaris i llibreries, tenint en compte la diversitat de tots aquells que passeu per la Biblioteca, perquè ens agradaria contribuir a que tots poguéssiu trobar la lectura idònia per a la persona que estimeu.
Bon Sant Jordi.

Diaris
Recomanacions literàries per a la diada, del diari El Periódico.
Selecció del Diari el País per matèries: Infantil i còmic / Best-seller Best-seller II / Biografies / Història / Poesia / Assaig / Novel·la negra / Narrativa estrangera /
Recomanacions de directors de cinema, periodistes, investigadors, escriptors al Diario Público: Fernando Trueba / Xulio Rios / Montxo Armendariz / Carlos Bardem / David Torres / Aníbal Malvar / Moncho Alpuente / Jaume Grau /
Libros de la semana, del suplement cultural Babelia, del diari El País.
Deu lectures barcelonines per aquest Sant Jordi. Al suplement Cultura de La Vanguardia.

Llibreries
Selecció per Sant Jordi de la llibreria La Central
Els llibres recomanats per la llibreria La Central per àrees de coneixement
Selecció per Sant Jordi de la llibreria Laie
Els llibres recomanats per la llibreria Laie per matèries
Llibres recomanats per matèries. Llibreria Alibri.
Grans llibres de viatges, per llibreria Altaïr.

Els llibres més prestats a les biblioteques de la Xarxa de la Diputació de Barcelona. Primer trimestre del 2013.
Els llibres més venuts per la llibreria La Casa del Libro.
Els llibres més venuts per AmazonLlibres més venuts sense diferenciar per gènere.
Especial Sant Jordi a la Biblioteca Virtual.

Quins llibres

Quin llibre regalo per Sant Jordi? Quin llibre regalo per Sant Jordi? Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 16:43 Rating: 5