De nou arriba el festival Kosmopolis

Els propers 14, 15 i 16 de març se celebrarà al CCCB una nova edició del festival Kosmopolis, la festa internacional de la literatura a Barcelona. Un esdeveniment que continua apostant per un concepte ampli de literatura –oral, impresa i electrònica-. Aquest K13 homenatja Roberto Bolaño, explora l’auge de la novel·la gràfica, els futurs de la lectura, la poesia visual més innovadora, les noves veus de l’slam, els formats corals emergents com el Bookcamp, sense oblidar la consolidació de les xarxes literàries europees i llatinoamericanes i el context de crisi que interpel·la la cultura, la mutila i n’altera els fonaments.

De nou arriba el festival Kosmopolis De nou arriba el festival Kosmopolis Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5