El carnet de biblioteca és personal i intransferible

En compliment de la normativa de protecció de dades de caràcter personal us recordem que l'ús del carnet és personal i intransferible, només es podrà fer préstec o recollir un document reservat amb un carnet que no sigui el propi, amb una autorització signada i fotocòpia del DNI de la persona que autoritza i DNI original de la persona autoritzada.  En el cas dels menors de 14 anys, els pares o tutors legals si poden fer ús del carnet dels seus fills.

Per tal de facilitar les gestions us enllacem l'autorització de recollida de documents, que també trobareu a l'apartat catàleg (menú esquerra de la pàgina).

El carnet de biblioteca és personal i intransferible El carnet de biblioteca és personal i intransferible Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5