El consell escolar de Tona organitza per al diumenge 27 de gener, a les 11h del matí i a la Plaça Major, un acte en defensa del model educatiu, on donarà a conèixer la bona feina de l'escola catalana i el seu esforç per adequar l'ensenyament de les llengües a la realitat sociolingüística. Davant de l'avantprojecte de la llei orgànica de millora de la qualitat de l'educació presentada pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport faran sentir la seva veu per defensar el nostre sistema educatiu.

Des del consell escolar de Tona es convida a tothom a acabar de deixar la nostra empremta pujant al Castell de Tona.
Deixa la teva empremta amb el Consell escolar de Tona en defensa del model educatiu Deixa la teva empremta amb el Consell escolar de Tona en defensa del model educatiu Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5