El divendres 14 de desembre va tenir lloc a la Biblioteca, la presentació del llibre "Los Traductores del Arba" de l'escriptor i professor Fernando Ezquerra. L'acte va mostrar la implicació de l'autor en tot allò que l'envolta, des de la seva vida quotidiana a la participació en el Grup de Recerca medieval AILBE adscrit a Círculo Románico. La presentació va donar també pinzellades de la seva primera novel·la, que sorgeix com una forma d'apropar a la gent del seu poble natal, Biota, la seva pròpia història.

Podeu veure les imatges de l'acte.

Èxit a la presentació del llibre "Los Traductores del Arba" de Fernando Ezquerra Èxit a la presentació del llibre "Los Traductores del Arba" de Fernando Ezquerra Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 19:00 Rating: 5