S'inaugura el Museu Virtual de la Fotografia de Girona

S'ha inaugurat el Museu virtual de la Fotografia de Girona (MFGi), un espai a internet per a la promoció i difusió de la fotografia de la ciutat, on s'exposen les imatges representatives dels autors més rellevants, abastant els diferents gèneres, procediments fotogràfics i manifestacions artístiques.

El nou museu es basa en la tecnologia 3D que s'aplica al camp dels videojocs, cosa que permet al visitant recórrer les sales com si realment hi estigués a dins, prèvia descàrrega i instal·lació d'un arxiu. Properament estarà disponible una aplicació gratuïta per a smartphones i tablets. De moment, el Museu de la Fotografia compta amb un primer espai dedicat al fotògraf Josep Buil Mayral (Girona 1920- Eivissa 2005), dinamitzador de l'activitat fotogràfica a la Girona dels anys 50 i amb un treball que es caracteritza pel seu humanisme, escenes quotidianes i un fort component documentalista.

S'inaugura el Museu Virtual de la Fotografia de Girona S'inaugura el Museu Virtual de la Fotografia de Girona Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 9:57 Rating: 5