Tota la memòria del món: Biblioteques i cinema

Les biblioteques són temples del saber, santuaris que custodien tota la memòria de la humanitat i, com a tals, el cinema s’ha interessat sovint. De la mà del Servei de Biblioteques de la Direcció General de Promoció i Cooperació Cultural, la Filmoteca de Catalunya enceta un petit cicle, del 26 de setembre al 5 de novembre, sobre la imatge de les biblioteques al cinema.Totes les sessions aniran precedides d’una conferència a càrrec de convidats relacionats amb el món de la cultura i les biblioteques.

Es projectaran els films en VOS: Fahrenheit 451 de François Truffaut, Toute la mémoire du monde / Toda la memoria del mundo d'Alain Resnais, Der Himmel über Berlin / El cielo sobre Berlín de Wim Wenders, Storm Center de Daniel Taradash, The Name of the Rose / El nombre de la rosa de Jean-Jacques Annaud.

A la Biblioteca trobaràs

Cielo sobre Berlín / una película de Wim Wenders. Ed. coleccionista. Barcelona: Filmax, 2003

Tota la memòria del món: Biblioteques i cinema Tota la memòria del món: Biblioteques i cinema Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5

1. Amb el vostre permís, me'n faré ressò al bloc de casa. Una abraçada.

ResponElimina
  2. Matilde, gràcies pel ressò. Una abraçada.

ResponElimina