Any Internacional de l'Energia Sostenible

El 2012 ha estat declarat l'Any Internacional de l'Energia Sostenible per Tothom. A la Biblioteca Virtual trobareu informació sobre recursos, activitats, informació, organismes, projectes... per aprofundir en la presa de consciència sobre la importància d'augmentar l'accés sostenible a l'energia, l'eficiència energètica i les energies renovables.

Els habitants de les muntanyes Pamir a Tadjikistan es veuen obligats a sobreexplotar els arbustos muntanyencs a causa de l'alt cost del combustible importat. Una iniciativa de les Nacions Unides els ajuda a obtenir fonts d'energia alternativa per reactivar la sostenibilitat de la regió.
Any Internacional de l'Energia Sostenible Any Internacional de l'Energia Sostenible Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 19:19 Rating: 5