El 7 de febrer la Biblioteca no oferirà el servei d'internet

Us comuniquem que el dimarts 7 de febrer la Biblioteca no oferirà el servei d'internet, degut a que es treballarà per implantar el servei d'Internet i +. Aquest canvi us permetrà accedir a la xarxa, però també utilizar eines ofimàtiques i gravar documents.

Vosaltres mateixos gestionareu el vostre crèdit per imprimir les consultes i/o treballs, que podreu recarregar des de qualsevol terminal amb connexió a Internet o des de qualsevol biblioteca que disposi del servei. A més tindreu l'opció de reservar ordinadors durant 1 hora i/o anul·lar-la (per tal que no computi com a sessió) i consultar la vostra activitat. Us recordem que el nou sistema us permetrà un màxim de 20 sessions mensuals. Així mateix, disposareu d’un ordinador no reservable, de 30 minuts, per a fer consultes més puntuals.
El 7 de febrer la Biblioteca no oferirà el servei d'internet El 7 de febrer la Biblioteca no oferirà el servei d'internet Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 9:06 Rating: 5