Nous serveis de la Biblioteca

Iniciem l’any 2012 amb canvis en els nostres serveis. Disposem d’una nova fotocopiadora, que permet fer còpies en A4 i A3, en blanc i negre i color.

A partir del mes de febrer la Biblioteca de Tona modificarà el servei d’Internet, al implantar-se Internet i +. Aquest canvi que no afectarà als usuaris de wi-fi, permetrà accedir a Internet, a eines ofimàtiques i a gravar documents, des de tots els ordinadors.
Sereu vosaltres qui gestionareu el vostre crèdit per imprimir les consultes i/o treballs, que podreu recarregar des de qualsevol terminal amb connexió a Internet o des de qualsevol biblioteca que disposi del servei. A més tindreu l'opció de reservar ordinadors durant 1 hora i/o anul·lar-la (per tal que no computi com a sessió) i consultar la vostra activitat (es permetrà com a màxim 20 sessions mensuals de connexió). Així mateix, disposareu d’un ordinador no reservable, de 30 minuts, per a fer consultes més puntuals.

Per als que encara desconeixeu la normativa de préstec us informem que podeu tenir els documents prestats durant 30 dies: 15 materials suport paper, 6 DVD, 9 altres materials multimèdia (CD, CD-ROM...). El fet de disposar de carnet de la Biblioteca per a poder gaudir dels serveis de préstec, d’internet, wi-fi, etc. implica la recollida de dades personals, del qual és responsable la Diputació de Barcelona. Aquestes dades s’utilitzaran per a la gestió dels serveis, per a la difusió d’informació sobre la biblioteca sempre que ho desitgeu, així com per a la realització d’enquestes sobre l’opinió, l’ús i la qualitat dels serveis de biblioteca pública, en els termes i requisits establerts per la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal. Les vostres dades d’usuari facilitades no seran comunicades a tercers per a finalitats diferents a les esmentades.

En el cas dels menors de 14 anys, serà el pare, la mare o tutor/a qui haurà d’omplir una butlleta d’autorització de sol·licitud del carnet de la Xarxa de biblioteques municipals. Per a que puguin gaudir del servei d’internet caldrà omplir i signar una autorització específica, on s’accepten les condicions que imposa la biblioteca per al servei d’Internet i es responsabilitza també de la informació que hi consulti.

Us recordem que per a fer ús dels serveis de la Biblioteca es fa imprescindible portar el carnet d’usuari de Biblioteca.
Nous serveis de la Biblioteca Nous serveis de la Biblioteca Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 19:26 Rating: 5