Descàrrega d'audiollibres en mp3

La Xarxa de Biblioteques ha incorporat en els seus serveis Audiomol Leemos para ti de l'editorial Liberbox, un  servei de descàrregues d'audiollibres en format  Mp3, en català i castellà, amb la intenció de facilitar i millorar l’accessibilitat a la lectura.

Els audiollibres, en la seva versió íntegra són llegits per narradors/es professionals en gravacions a una sola veu, sense música de fons. El catàleg al que podeu accedir està format per obres clàssiques i actuals, agrupades en sis categories: autoajuda, novel·la per adults, novel·la juvenil, assaig, relats i obres clàssiques.

Podeu accedir des de la Biblioteca Virtual prèvia identificació com a usuari de la Xarxa, és a dir amb el número de carnet de biblioteca i la vostra contrasenya. A la pàgina d'inici es donen les indicacions per a les descàrregues.

Us recordem que a la Biblioteca també trobaràs audiollibres en format CD.

A la Biblioteca trobaràs

En la colonia penitenciaria / Franz Kafka. Barcelona: Didaco, 2006

Cuentos para ti  / Rosa María Díaz. Barcelona: Didaco, 2006

Informe para una academia / Franz Kafka. Barcelona: Didaco, 2006

La Condena / Franz Kafka. Barcelona: Didaco, 2006

Josefina la cantora, o, El pueblo de los ratones / Franz Kafka. Barcelona: Didaco, 2006

Un Médico rural  / Franz Kafka. Barcelona: Didaco, 2006

La Isla de las voces / Robert Louis Stevenson. Barcelona: Didaco, 2006

Los Hombres que están de más ... y otros cuentos / Anton Chéjov. Barcelona: Didaco, 2006

El Diablillo de la botella / Robert Louis Stevenson. Barcelona: Didaco, 2006

El Misterio y otros cuentos / Antón Chéjov. Barcelona: Didaco, 2006

El Capote / Nikolai Gogol. Barcelona: Didaco, 2006

Noches blancas / Feodor Dostoievski. Barcelona: Didaco, 2006

El Extraño caso del Dr. Jekyll y Mr. Hyde / Robert Louis Stevenson. Barcelona: Didaco, 2006

La Metamorfosis / Franz Kafka. Barcelona: Didaco, 2006

Diálogo entre un sacerdote y un moribundo / Marqués de Sade. Barcelona: Didaco, 2006

La Tempestad de nieve / Alexander Pushkin. Barcelona: Didaco, 2006

El Elixir de larga vida / Honoré de Balzac. Barcelona: Didaco, 2006

Antología poética. Barcelona: Didaco, 2006

Los Crímenes de la calle Morgue / Edgar Allan Poe. Barcelona: Didaco, 2006

Los Amotinados de La Bounty / Julio Verne. Barcelona: Didaco, 2006

Relatos españoles contemporáneos: [audiolibro nivel avanzado (B2-C2)] / Manuel Rivas ... [et al.]. Madrid : Habla con Eñe, 2008
Descàrrega d'audiollibres en mp3 Descàrrega d'audiollibres en mp3 Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 9:15 Rating: 5

1. Hola,
    Quin procediment cal seguir i qui programa cal fer servir per descarregar un audiollibre i reproduir-lo?. Tinc un iphone.
    Salutacions

ResponElimina
  2. Bona tarda, Quimio

El procediment amb l'iphone no te'l puc assegurar. Si ets de Tona pots passar per la Biblioteca i ens ho mirem.

Per internet has d'accedir:
    1 - https://bibliotecavirtual.diba.cat/es/audiollibresmp3
    2- Accés recurs
    3- T’apareixerà aquesta pàgina http://bibliotecas.audiomol.com/diba/
    4- Al número de carnet poses el carnet de la Biblioteca, situat sota el codi de barres. Comença amb 22 o 24.
    PIN: Si no l’has canviat és la data de naixement DDMMAAAA Dia mes i any, sense punts ni barres. Dos números pel dia i pel mes i 4 per l’any.

5- Un cop validat, fas clic a l’enllaç “Per accedir a la vostra zona de descàrrega...”
    6- Quan trobis el llibre que vols descarregar, fas clic sobre la paraula “Descargar”. Per defecte les descarregues van a la carpeta de Baixades.
    7- Descomprimeixes l’arxiu. (està en zip)
    8-I ja tindràs la carpeta amb els mp3.
    Per qualsevol dubte, pots dirigir-te a nosaltres a través del correu o telèfon.
    c/e. b.tona.cf@diba.cat

Moltes gràcies.