Descàrrega d'audiollibres en mp3

La Xarxa de Biblioteques ha incorporat en els seus serveis Audiomol Leemos para ti de l'editorial Liberbox, un  servei de descàrregues d'audiollibres en format  Mp3, en català i castellà, amb la intenció de facilitar i millorar l’accessibilitat a la lectura.

Els audiollibres, en la seva versió íntegra són llegits per narradors/es professionals en gravacions a una sola veu, sense música de fons. El catàleg al que podeu accedir està format per obres clàssiques i actuals, agrupades en sis categories: autoajuda, novel·la per adults, novel·la juvenil, assaig, relats i obres clàssiques.

Podeu accedir des de la Biblioteca Virtual prèvia identificació com a usuari de la Xarxa, és a dir amb el número de carnet de biblioteca i la vostra contrasenya. A la pàgina d'inici es donen les indicacions per a les descàrregues.

Us recordem que a la Biblioteca també trobaràs audiollibres en format CD.

A la Biblioteca trobaràs

En la colonia penitenciaria / Franz Kafka. Barcelona: Didaco, 2006

Cuentos para ti  / Rosa María Díaz. Barcelona: Didaco, 2006

Informe para una academia / Franz Kafka. Barcelona: Didaco, 2006