L'ICAA incorpora a YouTube part de l'arxiu històric de la Filmoteca

L'Institut de la Cinematografia i de les Arts Audiovisuals ha penjat al canal de YouTube del Ministeri de Cultura una selecció de 93 documents fílmics de l'arxiu històric i el fons sobre la guerra civil de la Filmoteca Espanyola.
La major part dels documentals pertanyen al treball realitzat per al programa de televisió i l'edició del DVD "La Guerra Filmada". La resta d'imatges recullen filmacions de diferents temàtiques, des d'imatges d'Alfons XIII a diverses ciutats, a un monòleg de Ramón Gómez de la Serna rodat el 1928.
L'ICAA incorpora a YouTube part de l'arxiu històric de la Filmoteca L'ICAA incorpora a YouTube part de l'arxiu històric de la Filmoteca Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 9:59 Rating: 5