Tallers de poesia

Els tallers de poesia, organitzats des de la Biblioteca i l’Ajuntament de Tona amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics i la direcció de Teatrart (Montse Vilà i Xevi Font), pretenen aproximar als alumnes al llenguatge poètic. A través d’exercicis de vocalització, dicció, expressió, i interpretació, els alumnes descobreixen una altra manera de llegir la poesia i d’expressar idees, sentiments i emocions.

Participen en aquesta activitat els alumnes de 5è de les escoles, Era de dalt, Pive i Vedruna. Com a cloenda dels tallers es porta a terme l'escenificació poètica davant de familiars per a mostrar el que han après amb l'activitat, un espectacle poètic musicat pels alumnes de l’Escola Municipal de Música de Tona.

Tallers de poesia Tallers de poesia Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 17:50 Rating: 5