Què ens portaràn els reis?

S'apropa la visita dels reis d'orient i La Ludoteca Jocs torna a assessorar i aconsellar sobre l'elecció de joguines. A la Ludoteca podràs provar jocs de taula i consultar tot tipus de Catàlegs, i a la Biblioteca com a servei col·laborador podràs consultar catàlegs i també una selecció de planes web.

Us recordem que el dissabte 19 de novembre la Ludoteca es trasllada a Can Codina i Cal Licus per tal que pares, mares, fills, puguin jugar, recollir informació i consells sobre els jocs i les joguines.
A Can Codina estaràn de 17 a 20h, amb jocs destinats per a tota la família. A Cal Licus de 22 a 24h, amb jocs per a joves i adults.

Enllaços recomanats

Web d'informació sobre la joguina segura per a pares, mestres, educadors, nens i altres usuaris en general: joguines, normativa, consum responsable, artícles...

Web especialitzada en jocs didàctics, per a nens i nenes que inclou informació sobre el món infantil elaborada per la Fundació Crecer Jugando.

Guia del consumidor i base de dades.

Ludoteca de Nou Barris (Barcelona) que t'ofereix informació i enllaços sobre el joc i les joguines.

Botigues i instruccions de jocs

Què ens portaràn els reis? Què ens portaràn els reis? Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 9:35 Rating: 5