Parlem de llibres

Aquest nou apartat està adreçat a totes les persones que volen compartir la lectura de diverses obres i temàtiques a través d'Internet i volen comentar-les amb altres lectors.

Funcionament

Des del bloc o els mateixos participants proposaran la lectura d'un llibre. Un cop llegit, cada lector podrà donar les seves opinions i comentar sota cada una de les entrades el que li hagi suscitat la lectura.
Els participants compten amb l’ajut d’un conductor, que farà de moderador.

Com participar

El Club utilitza el català com a vehicle de comunicació, però cada lector pot escollir la llengua que prefereixi per llegir les obres escollides i fer les aportacions.

Com aconseguir llibres

La Biblioteca de Tona pot tenir algun exemplar del llibre escollit per a prestar. El fet que la Biblioteca pertanyi a la Xarxa de Biblioteques Municipals, permet que amb el carnet de la Biblioteca Caterina Figueras es pugui accedir a qualsevol biblioteca d'àmbit català sense cap despesa.
No obstant, si els lectors volen que els portin un llibre d'una altra biblioteca a la de Tona, s'haurà de pagar 1.20€ (cost del préstec interbibliotecari).
Parlem de llibres Parlem de llibres Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 19:23 Rating: 5

5 comentaris

1. El llibre de Tots els ports es diuen Helena, no m'ha agradat gaire perquè l'argument és molt trist per a tot tipus de públic. Però en canvi m'ha agradat bastant el vocabulari utilitzat en aquest llibre.

PCP (3r B)

ResponElimina
  2. El principi del llibre de Tots els ports es diuen Helena no m'ha agradat gaire ja que no l'entenia bé. Però al final li vaig trobar la gràcia perquè començava a haver-hi una mica més d'intriga.

YGD (3B)

ResponElimina
  3. El llibre de "Tots els ports es diuen Helena" és interessant, però a mi no m'ha agradat perquè el seu argument és molt pobre tot i que en molt pocs moments però en alguns m'ha arribat a intrigar, té un vocabulari massa literari i em costava d'entendre'l perquè no estic acostumada a llegir aquest tipus de llibres.
    ROD(3B)

ResponElimina
  4. El llibre de ''Tots els ports es diuen Helena'', no m'ha agradat, encara que el llibre estigui ben escrit, perquè el seu argument no es res interessant i sembla que no estigui gaire ben pensat.

JLG(3B)

ResponElimina
  5. El llibre de "Tots els ports es diuen Helena" m'ha agradat per la seva història d'amor, però al mateix temps m'ha desagradat pel seu argument, ja que és pobre.

LOM (3B)