Club de lectura Les Trobairitz

El proper 12 de desembre a les 19h hi haurà una trobada literària Nosaltres, les hereves, dirigida per la llicenciada en Literatura comparada, Silvia Fortuño. Aquesta conferència pretén acostar-nos a la dona medieval -les beguines, les càtares i les trovadores- que van viure entre el s.IV i el s.XIII i mostrar-nos l'enorme paral·lelisme existent entre el seu món més intím i el de les dones del s.XXI.

Aquesta trobada organitzada per Associació de Dones Hadar, Mancomunitat la Plana i la Biblioteca Caterina Figueras, utilitzarà el llibre Les Trobairitz: poetes occitandes del s.XII com a fil conductor, obra de la que ja disposeu d'exemplars a la Biblioteca.

Club de lectura Les Trobairitz Club de lectura Les Trobairitz Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 17:28 Rating: 5