Setmana del llibre català, encara hi sou a temps

Us informem que la Setmana del Llibre Català té lloc a Barcelona entre el 9 i el 18 de setembre al Parc de la Ciutadella. És una fira que permet reconèixer la tasca de les editorials que editen en català i de les llibreries que apropen al lector les seves publicacions, tot donant visibilitat al llibre i les revistes i oferint eines per a fomentar la prescripció de la lectura.
També fomenta la trobada entre lectors, llibreries, editorials i revistes que editen en català. Una oportunitat per trobar novetats, per recuperar antics fons editorials i alhora gaudir, a la fresca, de lectures en veu alta amb reconeguts autors, actors i periodistes, sopars literaris, taules rodones, nits de música i cinema i espectacles familiars.

Setmana del llibre català, encara hi sou a temps Setmana del llibre català, encara hi sou a temps Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 17:49 Rating: 5