Nou blog de literatura infantil

Boolino és un blog dedicat a la literatura infantil. Neix amb la intenció de construir amb tots els seus lectors una comunitat que gaudeixi i comparteixi els mons que estan presents en la literatura infantil.

A boolino trobaràs: recomanacions de llibres per temàtica i franja d'edat, entrevistes amb experts en educació, activitats i tallers infantils, tècniques per fomentar la lectura, articles d'actualitat i notícies, trobades amb autors, il·lustradors, editors i llibreters, l'agenda cultural infantil de la teva ciutat o municipi, debats, propostes educatives i totes les novetats editorials.

Us deixem amb l'entrevista a la Presidenta de clijCAT Reina Duarte, publicada a boolino.
Nou blog de literatura infantil Nou blog de literatura infantil Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 17:45 Rating: 5