Visita virtual al Museu d'Història de Catalunya

El Museu d'Història de Catalunya ens permet fer un recorregut virtual per les seves sales. Podem passejar per la història, des de les arrels fins a l'11 de setembre de 1714, sense moure'ns de casa.

També ens conviden amb la seva proposta VIU l’estiu a...Sant Pere de Rodes, Vilabertran, Escornalbou, Escaladei i Miravet, a que gaudim de visites nocturnes, concerts a l'aire lliure...

Degut a que el proper Club de lectura està dedicat a Miquel Adillon i Baucells i al seu llibre "El último soldado del POUM", aprofitem per recordar-vos que el Museu d'Història de Catalunya té en exposició, "El POUM. 75 anys d'història", fins al 25 de setembre del 2011.

"El 29 de setembre de 1935 naixia a Barcelona, com a resultat de la fusió entre el Bloc Obrer i Camperol i l'Esquerra Comunista, el Partit Obrer d'Unificació Marxista, que volia ser un referent de l'esquerra marxista i revolucionària a l'estat espanyol. L'exposició fa un repàs als seus orígens, al paper que va desenvolupar durant la guerra civil, la persecució a què fou sotmès, l'assassinat d'Andreu Nin i la posterior diàspora i exili que va patir i la resistència contra el franquisme que va protagonitzar".
Visita virtual al Museu d'Història de Catalunya Visita virtual al Museu d'Història de Catalunya Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 16:40 Rating: 5