Recomanació de la setmana

Aquesta setmana, com a excepció, la recomanació musical no la trobareu a la Biblioteca però si disponible a la xarxa i de forma gratuïta.

Es tracta del grup Els Catarres, un trio format per un guitarrista i cantant, una contrabaixista i un acordionista, que a finals del 2010 van decidir transformar tres virtuts en una, i donar vida al seu folk festiu. L'èxit del seu primer single, Jennifer, els ha portat a tenir una agenda musical intensa.

Entre els molts directes que duran a terme per totat la geografia catalana està Tona. Els Catarres oferiran el seu concert el 6 d'agost al Parc de les Feixetes.

Et pots descarregar la seva primera maqueta des de la pàgina oficial del grup.

Us deixem amb el video oficial.

Recomanació de la setmana Recomanació de la setmana Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 10:30 Rating: 5