Us convidem a participar les activitats d'estiu del projecte d'intercanvi turístic i cultural "de Biblioteca a biblioteca de país a país" promogut des de la Biblioteca Antoni Pladevall i Font i l'Associació d'Agroturisme d'Osona.

El dijous dia 21 a les 10 del matí al Club de golf "El Montanyà" teniu l'opotunitat única de fer un bateig de golf, l'esport nacional d'Escòcia de manera totalment gratuïta: com es juga, les tècniques bàsiques, pràctica.... Per una millor coordinació de la activitat, cal confirmar assistència a administracio@golfmontanya.com o bé als tels 618610163 / 93 884 01 70.

El divendres 22 de juliol a les 20h, podreu gaudir d'un concert de música celta a càrrec del grup Slàinte, als jardins de Can Costa i Font.
Bateig de Golf i concert de música celta, organitzat per la Biblioteca de Taradell i l'Associació d'agroturisme d'Osona Bateig de Golf i concert de música celta, organitzat per la Biblioteca de Taradell i l'Associació d'agroturisme d'Osona Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 9:49 Rating: 5