Es posa en funcionament Bibarnabloc.cat, el nou bloc de Biblioteques de Barcelona que oferirà, de dilluns a diumenge, 14 posts amb recomanacions de llibres, música, pel·lícules, webs, videojocs i revistes, per a tots els grups d’edat i temàtiques. Els posts estan elaborats per 66 col·laboradors.

A més, mensualment es farà La pregunta del mes, relacionada amb els posts que s’hauran anat penjant al llarg del mes. Entre totes les respostes correctes se sortejaran llibres signats per l’autor, vals de compra en diferents llibreries de la ciutat i entrades per a espectacles.
S’estrena Bibarnabloc.cat, el bloc de recomanacions de Biblioteques de Barcelona S’estrena Bibarnabloc.cat, el bloc de recomanacions de Biblioteques de Barcelona Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 12:03 Rating: 5