I Concurs de Microrelats Negres de la Bòbila

Amb motiu de la Trobada de Novel·la Negra de Barcelona, BCNegra 2011, la Biblioteca i el Centre Cultural la Bòbila, amb la col·laboració de l’editorial RBA, engega un nou concurs de microrelats negres amb l’intenció de fomentar la creació de ficcions criminals i l’ús de les xarxes socials.
La participació està oberta a majors de 18 anys, des de Twitter o Facebook, amb microrelats en català o castellà i amb una extensió màxima de 140 caràcters incloent l'etiqueta #relatsnegres. Els microrelats es podran enviar de l'1 al 20 de febrer.
Hi haurà dos guanyadors, un escollit pels lectors i un altre pel jurat. Cadascun rebrà un lot de llibres de RBA, i el veredicte es farà públic a partir del 16 de març.

Per a més informació: http://bobila.blogspot.com/
I Concurs de Microrelats Negres de la Bòbila I Concurs de Microrelats Negres de la Bòbila Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 15:20 Rating: 5