El Geperut de Notre Dame, teatre per a tota la família a Torelló

El diumenge 28 de novembre a les 18h, Zum Zum Teatre presenta l'espectacle El Geperut de Notre Dame, al teatre Cirvianum de Torelló.

Un espectacle que barreja lo grotesc amb la bellesa, la tragèdia amb la comèdia, la llum amb la foscor. Un espectacle que obre les portes al romanticisme, a l'amor, a l'emoció, al mite de la bella i la bèstia, al soroll de les campanes i als comediants. I per fer-lo hem barrejat les paraules amb la música, fent de Quasimodo un "Star" del Music-Hall, hem jugat el teatre dins el teatre per trobar-hi el gag i la complicitat amb el públic. I tot per explicar; la història d'un home monstruós? O la història d'un monstre humà?... al final com deia SAINT EXUPÉRY no es veu bé si no amb el cor, lo essencial és invisible als ulls.
La bellesa és a l'interior!

Més informació:

A la Biblioteca de Tona trobaràs:
Hugo, Victor. El Jorobado de Notre-Dame. Barcelona: Omega, 1997. (I**)
El Geperut de Notre Dame. Disney, Walt. Barcelona: Beascoa Internacional, 1999. (anglès)
El Jorobado de Notre Dame. Madrid: El País: Divisa, 2005. (dvd)

El Geperut de Notre Dame, teatre per a tota la família a Torelló El Geperut de Notre Dame, teatre per a tota la família a Torelló Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 15:48 Rating: 5