Especial Tardor

Posem a la vostra disposició des del web d'adults de la Gerència de Serveis de Biblioteques un especial temàtic amb apartats relacionats amb la tardor: hi podeu trobar recomacions de novel·les amb temàtica d'aquesta estació de l'any, selecció de música, de pel·lícules, activitats a les biblioteques, selecció temàtica de webs...

Recordeu també que el web infantil Chilias ha preparat un especial de tardor per als nens, Remenat de bolets amb Chilias,  dedicant especial importància a la festa de la castanyada a casa nostra: amb jocs, cançons, activitats que es fan a les biblioteques... que aniran bé als menuts per a aquests dies.
Especial Tardor Especial Tardor Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 12:29 Rating: 5