Per a què fer-te el carnet
Et permet endur-te a casa els documents de la Biblioteca (llibres, cd's, revistes, dvd's...) durant 30 dies i connectar-te de forma gratuïta a internet, utilitzant els ordinadors de la Biblioteca o amb el teu portàtil, connectan-te a la xarxa wi-fi.
El carnet de la Biblioteca no comporta cap cost i el pots fer servir a qualsevol Biblioteca pública de la Xarxa.

En cas de pèrdua caldrà repetir el carnet. El cost que haurà d’abonar l’usuari és de 1€.

Com fer-te'l?
És possible sol·licitar el carnet de forma virtual, només cal que omplis els camps que apareixeràn i passar-ho a recollir personalment a la Biblioteca.

Condicions de préstec
Duració del préstec: 30 dies, prorrogables sempre que no hi hagi una persona esperant el document.

El retràs en la devolució suposarà una sanció en punts, per dia de retard i document. En arribar als 50 punts, durant 15 dies restareu exclosos de préstec.

Renova els teus préstecs
Pots renovar els documents entrant al catàleg de la Biblioteca , i anant a l'Espai personal- el meu compte, i seguir les instruccions que se’t mostrin.

També els pots renovar, enviant un correu electrònic a la Biblioteca, especificant el número de carnet i el nom i cognoms d’usuari. En cas de no tenir el carnet de la Biblioteca en el moment de realitzar la renovació, agrairiem que especifiquessiu l'adreça del vostre domicili.
Venint personalment a la Biblioteca.

Trucant per telèfon al 93/887.13.95.
Reserva documents
Pots reservar un document que estigui prestat des del catàleg de la Biblioteca i accedint al meu compte. Si l'exemplar que t'interessa no pertany a la nostra Biblioteca l'hauràs d'anar a recollir allà on l'hagis reservat. En el cas que vulguis recollir-lo a Tona, hauràs de venir personalment a a la biblioteca a sol·licitar-ho.

Quan el document estigui disponible rebràs un avís per correu electrònic o telèfon, llavors l'hauràs de recollir en un plaç no superior a 7 dies.

Catàleg en línea
La consulta del catàleg us permetrà cercar tot el fons de la nostra Biblioteca i els de tota la Xarxa de la província de Barcelona. Al catàleg de la biblioteca trobareu consells per a realitzar les cerques.

Si activeu el vostre historial de préstec guardareu una llista de tots els documents que us emporteu a casa.

Fotocòpies
Disposem d'una fotocopiadora d'ús públic. El cost de cada còpia és de 0,10€.

Impressió i gravació
L'impressió en color té un cost de 0,35€, la de blanc i negre 0,10€.

Per als enregistraments informàtics s'han d'utilitzar els disquets o cd's que proporciona la Diputació i que es faciliten al taulell de préstec. Només s'adquireix un sol cop, i el seu cost és de 1,50€ pel disquet i 2€ pel cd.

Internet
Trobaràs quatre ordinadors d'accés públic amb connexió a internet, un d'ells amb programari d'ofimàtica.

També et pots conectar al wi-fi de la Biblioteca des de qualsevol dels dispositius mòbils (ordinador portàtil, agenda personal digital -PDA-, telèfon mòbil de 3a generació, etc.). El número de carnet i la vostra data de naixement (ddmmaaaa) serà la vostra validació.

Curs bàsic d'internet, troba el nord

Préstec interbibliotecari
Et podem portar llibres i revistes de qualsevol biblioteca de la Xarxa. En un termini aproximat d’una setmana tindreu el document a Tona.

Per aquest servei cal pagar 1,20€ en concepte de transport. Es farà efectiu alhora de recollir el document.

Préstec a domicili
Adreçat a les persones amb problemes de mobilitat temporal o permanent (malalts crònics, persones en període de convalescència, amb discapacitats físiques...)

Per a utilitzar aquest servei cal posar-se en contacte amb la Biblioteca: per correu electrònic o trucant al 93 887 13 95.
El transport és gratuït i l’efectua el personal bibliotecari.

Préstec a entitats
La Biblioteca presta revistes endarrerides, de forma mensual, a diferents entitats del poble.
Actualment fan ús d’aquest servei: el Balneari Codina, la residència Prat, la residència Hotel Prudenci, el Punt Jove, la Ludoteca, l’estació de Balenyà, el CAP (Centre d’Atenció Primària) de TONA, l’Aula Oberta, l’Aula d’Estudi, Vall & Vall Art Creatiu i l’Ajuntament de Tona.

Tots aquells establiments o entitats que desitgin adherir-se a aquest servei només cal que es posin en contacte amb nosaltres.

Serveis Serveis Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 13:32 Rating: 5